II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1 turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą arba įgytą administratoriaus profesinę kvalifikaciją;
3.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą;
3.3. išmanyti raštvedybos taisykles, Departamento struktūrą, Departamento direktoriaus pavaduotojų, skyrių vedėjų kuruojamas sritis, darbo organizavimo pagrindus;
3.4. gebėti kaupti informaciją, ją sisteminti, apibendrinti, daryti išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
3.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti bendrauti, išmanyti etiketo pagrindus.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Skyriaus administratorius vykdo šias funkcijas:
4.1. kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją, būtiną Departamento direktoriaus veiklai užtikrinti;
4.2. padeda planuoti ir derinti Departamento direktoriaus darbotvarkę, pagal kompetenciją užtikrina jos vykdymą;
4.3. Departamento direktoriaus pavedimu rengia, derina ir koordinuoja susitikimus su kitų institucijų atstovais, Departamento valstybės tarnautojais ir darbuotojais bei piliečių ir svečių priėmimą. Užtikrina tinkamą į susitikimus su Departamento direktoriumi atvykusių asmenų priėmimą;
4.4. pagal savo kompetenciją priima ir suteikia informaciją žodžiu, telefonu ir elektroniniu paštu Departamento valstybės tarnautojams, darbuotojams bei interesantams arba nukreipia juos specialistams pagal kompetenciją;
4.5. informuoja apie vyksiančius pasitarimus, posėdžius ir susitikimus Departamento darbuotojus telefonu, el. paštu arba per dokumentų valdymo sistemą @vilys ;
4.6. perduoda žodinius Departamento direktoriaus pavedimus valstybės tarnautojams ir darbuotojams ir kontroliuoja, kaip jie vykdomi;
4.7. parengia Departamento korespondenciją išsiuntimui, pažymi Departamento dokumentų valdymo sistemoje @vilys siuntimo būdą ir išsiunčia paštu, el. paštu arba per E-pristatymo sistemą;
4.8. tikrina, ar teikiami pasirašymui dokumentai yra tvarkingai parengti, surinktos visos vizos bei teikia Direktoriui pasirašyti dokumentus, pasirašytus dokumentus grąžina atsakingam Skyriaus specialistui registruoti;
4.9. pagal kompetenciją, Direktoriui pavedus, rengia skubius dokumentus;
4.10. užtikrina Departamento Direktoriaus priimamojo patalpų tvarką ir atsako už Departamento salių užimtumo suderinimą;
4.11. pagal kompetenciją formuoja dokumentų bylas pagal įstaigoje patvirtintą metų dokumentacijos planą ir perduoda saugoti į Departamento archyvą;
4.12. palaiko ryšius su įvairiomis valstybės institucijomis, įmonėmis, organizacijomis, Departamento struktūriniais ir teritoriniais skyriais dėl būtinos informacijos ir organizacinių klausimų sprendimo;
4.13. administruoja Departamento svetainėje esančių asmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybės vertinimo anketų duomenis, metų pabaigoje teikia duomenų suvestinę apie aptarnavimo kokybę Skyriaus vedėjui;
4.14. vykdo Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.