SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą humanitarinių mokslų studijų srities paveldo studijų, ar kultūros studijų, ar istorijos, ar archeologijos, ar menotyros krypties, ar meno studijų srities architektūros krypties išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį kultūros paveldo srityje;
3.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius kultūros paveldo apsaugą;
3.3. išmanyti teisės aktų ir dokumentų rengimo taisykles, mokėti taikyti jas praktikoje;
3.4. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, turėti patirties rengiant išvadas;
3.5. gebėti savarankiškai planuoti savo veiklą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti bendrauti.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. pagal kompetenciją teikia konsultacijas ir metodinę pagalbą Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos (toliau – Departamentas) valstybės tarnautojams ir darbuotojams, Departamento sudarytoms nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryboms (toliau – tarybos) ir savivaldybių sudarytų tarybų pirmininkams, organizuoja tarybų narių mokymus;
4.2. Departamento direktoriui įsakymu paskyrus, atlieka Departamento sudarytų tarybų sekretorių funkcijas, nustatytas Departamento direktoriaus tvirtinamuose Departamento sudaromų tarybų nuostatuose, koordinuoja tarybų veiklą;
4.3. sudaro ir viešina tarybų, kurių sekretoriaus funkcijas atlieka, darbotvarkes Departamento direktoriaus nustatyta tvarka;
4.4. teisės aktų nustatyta tvarka įvertina Departamento sudarytoms taryboms teikiamų tarybų aktų projektų atitiktį jų įforminimo reikalavimams, kultūros vertybių apskaitą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams, susijusių registrų duomenims;
4.5. kaupia, sistemina ir teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją, susijusią su kultūros paveldo apskaita;
4.6. pagal kompetenciją dalyvauja Departamento komisijose ar darbo grupėse, analizuoja informaciją, rengia pasiūlymus dėl kultūros paveldo apskaitos programų, kultūros vertybių apskaitos dokumentų rengimo planų nuostatų įgyvendinimo;
4.7. teikia Departamento atstovui ryšiams su visuomene privalomą skelbti informaciją Departamento interneto svetainėje;
4.8. formuoja dokumentų, susijusių su kultūros paveldo apskaita, bylas bei pagal Departamento metų dokumentacijos planą kaupiamas bylas, kurias, pasibaigus ataskaitiniams metams, perduoda Departamento archyvarui;
4.9. pagal kompetenciją bendradarbiauja su Departamento struktūriniais padaliniais;
4.10. rengia savo veiklos ataskaitas, atsiskaito Skyriaus vedėjui už pavedimų vykdymą ir savo veiklą;
4.11. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Departamento direktoriaus, Departamento direktoriaus pavaduotojo ir Skyriaus vedėjo pavedimus.