II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM
DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1 turėti aukštąjį neuniversitetinį socialinių arba fizinių mokslų studijų srities išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį);
3.2 turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį finansų srityje;
3.3 būti susipažinus su teisės aktais, reglamentuojančiais strateginį planavimą, finansų valdymą ir buhalterinę apskaitą;
3.4 mokėti kaupti informaciją, ją sisteminti, apibendrinti, daryti išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. vykdo fizinių asmenų suteiktų paslaugų (intelektinių paslaugų (ekspertų), kitų intelektinių paslaugų, autorinių ir kt. sutarčių) vartojimo prognozavimą, įvertinus praeitų laikotarpių suteiktų paslaugų panaudojimo duomenis pagal projektus, priemones, funkcijas bei ekonomines klasifikacijas;
4.2. apskaičiuoja, analizuoja, planuoja, prognozuoja asignavimų poreikį darbo užmokesčiui, atsižvelgus į teisės aktų pakeitimus bei struktūrinius pokyčius; apskaičiuoja ir išmoka Departamento tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo užmokestį, darbo užmokestį ir kitas su darbo santykiais susijusias išmokas, autorinius atlyginimus bei socialinio draudimo įmokas, pajamų ir kt. mokesčius;
4.3. dalyvauja veiklos planų rengime analizuojant ir pateikiant finansinę informaciją savo kompetencijos ribose;
4.4. analizuoja ir kontroliuoja pavaldžios biudžetinės įstaigos teikiamas ataskaitas savo kompetencijos ribose;
4.5. atlieka finansų kontrolę ir dalyvauja rengiant Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos (toliau – Departamentas) vidaus teisės aktų projektus, susijusius su Departamento tarnautojais ir darbuotojais, dirbančiais pagal darbo sutartis;
4.6. atstovauja Departamentą santykiuose su mokesčių ar socialinio draudimo įmokų administratoriais ir kitomis institucijomis savo kompetencijos ribose;
4.7. registruoja apskaitos registruose paslaugų, turto, įsipareigojimų, finansavimo sumų, nuosavo kapitalo ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis (susijusius su fizinių asmenų paslaugų ir turto teikimu) pagal programas, priemones, funkcijas, ekonominę klasifikaciją, finansavimo šaltinius, projektus ir materialiai atsakingus asmenis arba pagal poreikį koordinuoja ir/ar kontroliuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą;
4.8. apskaičiuoja ir registruoja apskaitos registruose informaciją, susijusią su Departamento tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo užmokesčiu pagal programas, priemones, funkcijas, ekonominę klasifikaciją, finansavimo šaltinius, projektus arba prireikus kontroliuoja ir koordinuoja procedūrų vykdymą;
4.9. vykdo mokėjimų procedūras (susijusius su fizinių asmenų paslaugų ir turto teikimu) arba prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą;
4.10. tikrina gautų finansinių dokumentų (susijusių su fizinių asmenų paslaugų teikimu) atitikimą viešųjų pirkimų sprendimams ir/ar pasirašytoms sutartims, ir atliktų buhalterinių įrašų atitikimą ūkinių įvykių ar ūkinių operacijų turiniui;
4.11. atlieka einamąją ir pagal poreikį paskesniąją finansų kontrolę (susijusi su fizinių asmenų paslaugų ir turto teikimu);
4.12. dalyvauja Departamento turto ir įsipareigojimų inventorizacijoje arba teikia duomenis, reikalingus inventorizacijai atlikti;
4.13. dalyvauja Skyriaus ir Departamento turimų materialinių ir finansinių išteklių administravime;
4.14. dalyvauja rengiant teisės aktų projektus bei kitus dokumentus, susijusius su veiklos planavimo įgyvendinimu;
4.15. Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją rengia įvairias ataskaitas, suvestines ir deklaracijas, teikia finansinių ataskaitų rinkinių informaciją į VSAKIS (Viešojo sektoriaus apskaitos konsolidavimo informacinę sistemą) ir Valstybės turto informacinę paieškos sistemą (VTIPS) ir kitas informacines sistemas pagal poreikį, teisės aktų nustatytais terminais arba prireikus koordinuoja ataskaitų rengimą;
4.16. konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;
4.17. formuoja dokumentų bylas pagal įstaigoje patvirtintą metų dokumentacijos planą ir perduoda bylas į Departamento archyvą;
4.18. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ir Departamento direktoriaus pavedimus.