II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM
DARBUOTOJUI
3. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1 turėti aukštąjį neuniversitetinį socialinių arba fizinių mokslų studijų srities išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį);
3.2 turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį finansų srityje;
3.3 būti susipažinus su teisės aktais, reglamentuojančiais strateginį planavimą, finansų valdymą ir buhalterinę apskaitą;
3.4 mokėti kaupti informaciją, ją sisteminti, apibendrinti, daryti išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. vykdo juridinių asmenų suteiktų Kultūros paveldo departamentui prie Kultūros ministerijos (toliau – Departamentas) paslaugų vartojimo prognozavimą, įvertinus praeitų laikotarpių suteiktų paslaugų panaudojimo duomenis pagal priemonę, funkcijas bei ekonomines klasifikacijas;
4.2. rengia išlaidų (susijusių su juridinių asmenų paslaugų ir prekių teikimu Departamentui) prognozes;
4.3. dalyvauja veiklos planų rengime analizuojant ir pateikiant finansinę informaciją savo kompetencijos ribose;
4.4 registruoja apskaitos registruose paslaugų, turto, įsipareigojimų, finansavimo sumų, nuosavo kapitalo ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis (susijusius su juridinių asmenų paslaugų ir turto teikimu) pagal projektus, programas, priemones, funkcijas, ekonominę klasifikaciją, finansavimo šaltinius, projektus ir materialiai atsakingus asmenis arba pagal poreikį koordinuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose arba prireikus koordinuoja procedūrų vykdymą;
4.5. dalyvauja skyriaus ir Departamento turimų materialinių ir finansinių išteklių administravimo ir apskaitos procesuose;
4.6. formuoja ir teikia paslaugų ir/ar prekių gavėjams sąskaitas-faktūras;
4.7. kontroliuoja viešųjų paslaugų teikimo blankų panaudojimą;
4.8.vykdo mokėjimų procedūras (susijusius su juridinių asmenų paslaugų ir turto teikimu) arba prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą;
4.9. tikrina gautų finansinių dokumentų (susijusių su juridinių asmenų paslaugų teikimu) atitikimą viešųjų pirkimų sprendimams ir/ar pasirašytoms sutartims, ir šių pagrindu atliktų buhalterinių įrašų atitikimą ūkinių įvykių ar ūkinių operacijų turiniui;
4.10. analizuoja ir kontroliuoja pavaldžios biudžetinės įstaigos teikiamas ataskaitas savo kompetencijos ribose;
4.11. atstovauja Departamentą santykiuose su juridiniais asmenimis savo kompetencijos ribose;
4.12. atlieka einamąją ir pagal poreikį paskesniąją finansų kontrolę (susijusių su juridinių asmenų paslaugų ir turto teikimu);
4.13. dalyvauja Departamento turto ir įsipareigojimų inventorizacijoje arba teikia duomenis, reikalingus inventorizacijai atlikti;
4.14. dalyvauja rengiant teisės aktų projektus bei kitus dokumentus, susijusius su veiklos planavimo įgyvendinimu;
4.15. konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;
4.16. Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją rengia ataskaitas, suvestines ir deklaracijas, teikia finansinių ataskaitų rinkinių informaciją į VSAKIS (Viešojo sektoriaus apskaitos konsolidavimo informacinę sistemą) ir Valstybės turto informacinę paieškos sistemą (VTIPS) ir kitas informacines sistemas pagal poreikį, teisės aktų nustatytais terminais arba prireikus koordinuoja ataskaitų rengimą;
4.17. formuoja dokumentų bylas pagal įstaigoje patvirtintą metų dokumentacijos planą ir perduoda bylas į Departamento archyvą;
4.18. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ir Departamento direktoriaus pavedimus.